سرقت نام تجاری یک محصول آرایشی توسط خواهران کارداشیان +عکس
 
PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 

  

kim yasgroup.ir  سرقت نام تجاری یک محصول آرایشی توسط خواهران کارداشیان +عکس
 
 
خواهران کارداشیان مدتی است که یک خط تولید لوازم آرایشی را راه اندازی کرده اند . این در حالی است که یک خانم آرایشگر به نام "تیلت لی

" ادعا میکند نامی که آنها برای خط تولید خود استفاده کرده اند نامی است که وی سالهاست برای محصولات آرایشی خود استفاده میکند.

 

او میگوید از سال ۲۰۰۴ میلادی این نام را به ثبت رسانده است و تمام کارهای قانونی برای این کار را انجام داده است و تمام مشتریان وی این نام را با محصولات وی میشناسند. او با طرح دعوی به دادگاه مدعی شد خواهران کارداشیان خواهان چیزی هستند که به آنها تعلق ندارد.

 

او از جولای سال گذشته به آنها تذکر داد که از نام تجاری او استفاده نکنند اما زمانیکه بی توجهی آنها را دید تصمیم گرفت کار را از طریق راههای قانونی دنبال کند.

این نام تجاری بحث برانگیز "کروما" ست که در زمان یونانی به معنای "رنگ " است . خانم لی این نام را مدت ۲۲ است که برای آرایشگاه معروف خود استفاده میکند و مدتی است که محصولات آرایشی منحصر به فرد خود را با این نام به مشتریان عرضه میکند . او میگوید استفاده از این نام توسط خواهران کارداشیان باعث شده است بسیاری از مشتریان او تصور کنند وی کارش را با آنها شریک شده است. از سوی دیگر خواهران کارداشیان میگویند که با صرف هزینه ای بالغ بر ۱ میلیون دلار این نام تجاری را به ثبت رسانده اند. این پرونده در حالی پیگیری میشود که هیچ یک از طرفین حاضر به قبول شرایط طرف دیگر نیست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->